< rujan, 2006

Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Pregled regata i događaja vezanih uz nastupe Kova-Sailing jedriličarskog tima.

Linkovi

Forum.hr
Monitor.hr

Tražimo sponzora!
Što nudimo sponzorima osim dobrih rezultata na regatama? Npr. jedno mjesto na našem brodu na regatama prema dogovoru, reklame na trupu i jedrima, reklame na odjeći, reklame na blogu i timskom webu, organiziranje jedriličarskih događaja, npr. škole jedrenja ili team building, skiperiranje na đitama i regatama i slično. Država nudi sponzorima i porezne olakšice, zar ne?

kontakt: rstibric@hotmail.com

Trenutno nam je potreban novi spinnaker od oko 100 kvadrata :)

01.09.2006., petak
1. GROBNIČKA REGATA!

8. srpnja 2006.

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

U uvalu Črišnjeva stigli smo u pola 9, uzbuđeni zbog regate i sretni što smo iz prve pogodili skretanje za ovu skrivenu lučicu. Dok smo promatrali Krčki most iz nove, žablje perspektive, u bivšem trajektnom pristaništu vladao je još potpuni mir. Odlučili smo potražiti kapetana broda, čija smo posada postali večer prije. Brod smo pronašli vrlo brzo, što i nije čudno obzirom da se radi o jedinoj zelenoj jedrilici za koju znam. Kapetan nikad nije daleko od svog broda, pa smo ubrzo upoznali i Kovu.
Prva grobnička ujedno je bila i prva ove sezone za Kovu i Zagorje Express, pa smo vrijeme pred start iskoristili na opremanje broda. Pokušaj da provedemo podizač spinakera, uz svu svoju atraktivnost (Kova koji se ljulja na vrhu jarbola), završio je bezuspješno, no uz podizač genove nije nam ni bio neophodan.
Oko pola 11 najavljenu buru od 20 čvorova zamijenila je jednosatna kiša, tako da smo u pola 12 startali bez imalo vjetra. Kako bi upotpunili posadu, pridružili su nam se Ivan i Boris, također prvi puta na Zagorje Expressu.
Sam start bio je konfuzan, nismo ni čuli startni signal, no uz gotovo potpunu 'bezvjetricu' svi brodovi oko nas stajali su sa spinakerima u moru i pokušavali se nekako pokrenuti. Uspjeli smo se odvojiti iz plutajuće grupe i uz desnu obalnu stranu krenuti prema Kraljevici. Spinaker nam je više zadavao muke nego nas vukao naprijed, tako da smo ga spustili i s genovom se uspjeli prije bove u Kraljevici pomaknuti za nekoliko mjesta, uz jedno kratko i sočno objašnjavanje pravila prednosti. Bovu smo okrenuli dobro i krenuli prema drugoj bovi ispod rafinerije. Čim smo okrenuli drugu bovu, brod je odmah pokazao svoje pravo lice i pojurio prema Omišlju. S dobrim bočnim vjetrom na genovi i skoro 8 čvorova, počeli smo stizati one koji su nam pobjegli još na startu. Nakon okreta treće bove rezultatski smo stajali puno bolje, digli spinaker i uz taktičku vožnju nastavili trend probijanja pozicija. Od skretanja u Mirni kanal, vjetar je opet utihnuo. No, 'pojlabandavanje' svake dvije minute (kaj opet?!) dovelo nas je u prednost pred još dva broda, tako da smo u cilj uplovili kao 12. u ukupnom poretku, i naravno, kao 1. u klasi.
Iako smo mogli završiti i bolje, prvu grobničku i prvu moju regatu, proslavili smo pravim grobničanskim grahom i dobrom pivom, a uz vesele i maškarane Grobničane zabave nije falilo!
Drugo jutro, uz više vremena i pameti, uspjeli smo, ali ne i bez muke, postaviti podizač spinakera, tako da je zeleno Zagorje potpuno spremno za slijedeću regatu i lov na što bolje mjesto!

Ana
- 12:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #
16.05.2006., utorak
Počinje nova sezona!

Uskoro plan regata i ostali detalji ... stay tuned :)
- 15:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #
23.12.2005., petak
Sretan Božić i Nova godina 2006.!!!

- 15:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #
21.09.2005., srijeda
16-17.7. Zagrebačka regata – Sukošan

Izvješće stiže sa većim zakašnjenjem, ali nikad nije kasno?
I na ovoj regati osvojili smo prvo mjesto u klasi, ali nismo bili zadovoljni jedrenjem, jer smo mogli biti puno bolji u ukupnom poretku. Kako je zapravo izgledao taj vikend?

Stigli smo u Sukošan u petak popodne. Dio ekipe je dovezao brod iz Krka nakon neprospavane noći jedreći prema Sukošanu, dok je ostatak je stigao autom iz Zagreba.
Navečer smo smazali odreske tune sa žara (bili su vrhunski) i zaspali (neki na jedrima, neki u autu, neki su se snašli za pravi krevet).

U subotu je start dan malo prekasno, tako da smo uspjeli odjedriti samo jedan štap. Startali smo dobro, ali smo nažalost izabrali „krivu“ desnu stranu, vjetar je promijenio smjer u lijevo i na kraju smo okrenuli prvu bovu negdje oko 5-6 mjesta (ako me sjećanje dobro služi). Kako nismo imali veliki spinaker, izgubili smo po tom laganom vjetru još 2-3 mjesta. Kako je vjetar bio u „umiranju“, nije se jedrio drugi krug, nego je odmah bio postavljen pomoćni cilj.

Nakon 2-3 sata pauze, sirena nas je podigla sa pive na početak drugog plova jer je izgledalo da će opet početi puhati, ali nažalost nakon skoro sat vremena plutanja, drugi start je otkazan.

Navečer je organizirana fešta sa dobrim roštiljem, ali smo otišli spavati ranije, tak da ne znam kako je sve to na kraju završilo :)

Drugi dan je bio nevjerojatan što se tiče ćudljivosti vjetra. Nisam puno jedrio u akvatoriju između Sukošana i Biograda (gdje se jedrila navigacija taj dan), tako da me ponašanje vjetra totalno iznenadilo. Start je dan negdje oko 11:30, po laganom jugu. Izabrali smo desnu stranu kao i ostatak brodova i bili smo negdje oko 3-4 mjesta prvih sat vremena. Nekoliko nas je okrenulo prema kopnu na lijevo jer je jugo počelo skretati, ali nažalost jugo je prestalo puhati i ostali smo svi u totalnoj bonaci negdje oko sredine kanala. More je bilo kao staklo...

Maestral je došao sat vremena kasnije, ali samo desno uz Pašman. Doslovno smo gledali kako nas prolaze svi brodovi sa začelja sa punim spinakerima, otprilike 100 metara desno od nas. Kad smo ostali konačno na začelju, uspjeli smo uhvatiti taj maestral i opet se probiti u poretku. Prije cilja, kraj Babca nastao je totalni kaos sa vjetrom i brodovima, svakih 30 sekundi vjetar je mijenjao smjer, spinakeri su se dizali, spuštali, opet dizali i tako nekoliko puta ... tu smo relativno dobro odjedrili i završili navigaciju negdje oko sredine u poretku.

Vratili smo se prilično umorni u Zagreb i tako je završila zadnja regata prvog dijela sezone. Uskoro slijede izvještaji sa regata u rujnu!

- 14:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #
06.07.2005., srijeda
Selce Open 2005

Konačno jedna regata u kojoj je bilo vjetra kak se šika. Nakon obilnog čašćenja od strane organizatora uslijedio je poziv na start. Odlučili smo danas ne dirati drifter jer smo očekivali malo više brive nego u dosadašnjim regatama. I pokazalo se točno iako u samom početku nije tako izgledalo, naime vjetar je stalno mijenjao i smjer i jačinu tako da ga na samom startu gotovo i nije bilo.
Kako smo se bližili prvoj bovi sve je više pojačavao, skoro smo okrenuli spomenutu bovu prvi da u odsudnom trenutku nije malo skrenuo smjer pa smo otpali više nego smo mislili i nakon bove vjetar je malo pojačao, prvi krat i bilo je pametnije izravnati brod nego ga naginjati i pokušati prazniti jedro. No ubrzo smo ponovno digli jedro do kraja i okrenuli i drugu bovu uz dizanje spinakera, u toj krmi opet smo se približili vodećima, nakon okreta prednost smo zadržali, a u sljedećoj situaciji gotovo da smo i same vodeće prestigli da nije pukao produžetak argole u odsudnom trenutku gotovo pred ciljem.
Ostao sam zapanjen ne znajući što se dogodilo jer je brod sumanuto prihvatio vjetar a ja sam držao produžetak i nesvjesno kormilario dok napokon nisam shvatio da moram potražiti argolu na zavjetrinskoj strani, u podrumu, naime brod je lagano dodirnuo more jedrima ostali su bili na katu držeći se noktima za palubu.
Bacio sam produžetak ni sam ne znam gdje prihvatio argolu i ispravio brod koji je u dva pokušaja opet zajedrio poprilično, ali to nije bilo dovoljno da ugrozimo one koje smo "skoro" prestigli.

Rezime je zadovoljavajući jer opet smo ostvarili prvu poziciju u svojoj klasi, a pritom nismo slomili jarbol. Ovu regatu preporučam svim zaljubljenicima jedrenja, jer organizator ulaže puno truda
kako bi nama jedriličarima, nautičarima bilo ugodno za vrijeme,a i poslije jedrenja.

Kova

- 17:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #
27.06.2005., ponedjeljak
Kraljevačka regata!

Kraljevačka regata u organizaciji JK Oštro protekla je u uobičajeno veselom tonu uz obilje pive i ostalih primorskih specijaliteta kao što su kobase i šnicli. Vjetra je bilo donekle, mogu reći da smo u jednom trenutku bili i prejedreni sa drifterom pa smo ga morali spustiti što nas je malo omelo u ukupnom poretku.Dok smo mi mijenjali drifter za đenovu nekoliko nas je brodova preteklo srećom nisu bili u našoj skupini.
Tekst me odveo na sredinu događanja, ali evo kako je u stvari bilo. Nakon okupljanja u 9sati na rivi u Kraljevici Tonči(bowmen), Robert(jib trimer), Darko(mastmenn) ,Borna(pitmenn) i ja, uslijedilo je čašćenje od strane darežljivog organizatora koji do sada nije omanuo; standardno pršut i sir famozne kobasičice i piva. Dan za poželjeti, sunce, lagani maestral koji ne ometa brodove vezane u deseterovezove, u kraljevačkoj lučici pravi metež, pripreme za 11 regatu na svakom brodu u tijeku,svatko ima nešto za poboljšati popraviti, mi standardno ostavljamo hondu u autu i izlazimo na start sa malom yamahom 3.5.
Start točno u podne idemo za Bakarac, spinaker mijenjamo ubrzo i dižemo drifter kojim okrećemo bovu i lovimo pravi kurs prema izlazu iz Bakarskog zaljeva ispred Kraljevice opet malo zatišje no i dalje držimo drifter koji na s jako dobro gura prema naprijed, solidan okret oko bove u Uvali Skot i dalje prema Jadranovu. Ovdje je očekivani jugo pokazao da zna i malo jače zapuhati i to je ona priča sa početka ovog osvrta, sa đenovom smo lijepo odjedrili do bove u Jadranovu i nakon okreta digli spinaker, dobili poprilično ubrzanje i nekim brodovima pokazali (koji su nas slavobitno prestigli za vrijeme našeg manevra sa promjenom jedara) da i mi konja za trku imamo (privremeno, spinaker je posuđen i nakon regate u Selcu moram ga vratiti vlasniku).
Tako smo vratili nekoliko pozicija, kod mosta ponovo zatišje, vjetar (ono što bi se time moglo nazvati) iz svih smjerova . Uz dosta muke, a i sreće prolazimo plutaču u Uvali Skot i po onom maestralu od početka regate ulazimo u cilj kao 13 –ta posada ukupno i prvi u našoj 6-toj grupi.
Još jedno prelijepo druženje sa dragim ljudima i još jedno jedriličarsko iskustvo više je iza nas, sljedeće subote vidimo se u Selcu .

Kova

- 01:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #
15.06.2005., srijeda
Izvještaj sa Fiumanke

Ipak je bila bonaca :( Završilo regatu samo 30-tak brodova mada ni to nije bilo izgledno nakon starta. Na kraju smo završili prvi u 6. grupi (samo još jedan brod stigao do cilja u grupi) i ukupno 19-ti.

Odmah nakon starta počela nas je pokrivati Maxi Jena, tak da smo se okrenuli i nastavili jedriti prema van. To je ujedno bila i dobra strateška odluka, jer smo prvi uhvatili malo juga, okrenuli se i opet pristigli Jenu.
Onda je počelo mučenje, vjetar je potpuno stao na sredini polja, dok su jedrilice uz obalu su lovile nešto malo vjetra sa obale i micale se polako. Nakon tog mučenja, došlo je malo vjetra po krmi, pa malo juga opet dok nije okrenulo na tramontanu i tu smo par puta nespretno odradili spuštanje i dizanje spinakera, te zaostali dosta na prvoj bovi. Puhnula je tramontana i tek što smo se ponadali da će biti vjetra, opet je sve stalo. Srećom, izvukli smo se van, uhvatili nešto malo vjetra sa Učke i uspjeli doći do luke i polako preći ciljnu liniju. Treba nam veći spinaker ili genaker definitivno :) i dosta treninga na laganom vjetru :)

Fiumanku odjedrili: Kova, Majstor, Tonči, Tomica i Štibra

Nikako ne mogu uhvatiti vremena za srediti slike sa regata u miru, nadam se da ću ovaj vikend to konačno stići, pa će blog malo vizualno oživjeti ... srediti boje, itd.

Do slijedeće regate,

- 12:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #
08.06.2005., srijeda
24. Primorska regata u organizaciji JK „3.maj“ Rijeka

Vratili smo se sa Primorske regate, vremenski „dugačkih“ navigacija, prvog dana zbog bonace, a drugog dana zbog jedrenja u orcu sa udarima koji su dosezali „odoka“ i 30 čvorova. Nažalost nismo završili prvu navigaciju u subotu, otišli smo na krivu stranu i ostali u bonaci pod Cresom. Tako smo nažalost završili ukupno na drugom mjestu u grupi.

Dojmovi

Subota: Rijeka-Cres
U subotu nismo najbolje startali (problemi sa podizačem spinakera) i krenuli na sve ili ništa na lijevu stranu uz Cres. Nažalost nakon par sati, ostali smo u totalnoj bonaci ... nakon prženja na suncu, upalili smo motor i krenuli prema Cresu.
Drugi brodovi koji su krenuli desno uz Istru i prema otvorenom, hvatali su vjetar u umiranju, uhvatili malo umirućeg juga, te dočekali večernji maestral i uspjeli stići do cilja. Neću pisati o tome koliko se vjetar vrtio uz obalu Cresa prije nego se stišao. Kasnije se Tonči uhvatio za glavu kad je čuo da smo išli uz Cres :) eh kad nemaš lokalnog čovjeka na brodu :)

U Cresu večera, cuga i na spavanje, kao pravi sportaši :) (neki su tulumarili do jutra, tak da nije previše brodova završilo regatu u nedjelju).

Nedjelja: Cres-Rijeka
Buđenje, sirena i pokret, nismo stigli ni čizme obući. Bura, refuli, kraćenje jedara, prvi put isprobali mali olujni flok. Kad smo stigli do kanala, valovi su bili prilično veliki, oko 2 metra, bura je na udare puhala i do 30 čvorova. Pred samom Rijekom, bura je stala i počela puhati tramontana, koja je opet okrenula pred samom ciljnom linijom, tak da smo nekoliko puta mijenjali jedra, dizali i spuštali spinaker unutar luke :)

Uglavnom dosta naporan vikend, ali je bilo super! Čekamo Fiumanku ovaj vikend!

U posadi su nam se pridružila dva nova člana, inače jedriličara iz 470 klase, Robi i Kate i savršeno se snašli na većem brodu iako im je to bilo prvo jedrenje na krstašu :)
Robi i Kate, super ste (roka470.blog.hr)!

Tim:

29.05.2005., nedjelja
2 od 2

21.05.2005 Regata prijatelja Malinske – JK Malinska

Kao i prošlotjedna regata u Omišlju i ova je bila zamišljena kao upoznavanje i uigravanje posade. Okupili smo se u petak u Črišnjevu podno Krčkog mosta, gdje smo trebali postaviti jarbol na jedrilicu. No neposredno prije postavljanja jarbola, uočili smo da imamo problema sa problema sa sartijama i glavama križeva – sartije su se “upekle” u glave križeva. Nakon što smo već skoro odustali od pomisli da ćemo sutra regatavati, Tomica je privremeno riješio problem blagom lobotomijom glava križeva – tek toliko da se sartije oslobode i da se jarbol može natrimati. Oko 21:00 završili smo sa poslom i slijedio je noćni transfer do Malinske (iako je originalni plan bio da idemo na regatu u Lovran).

Prognoza za subotu je bilo sunčano sa vrlo malo vjetra. Startalo se lagano i već nakon par stotina metara prelazimo u vodstvo. Međutim nakon nes(p)retnog podizanja driftera pali smo na drugo mjesto i kao drugi okrenuli oko prve bove. Međutim brzina jedrilice došla je do izražaja jedreći niz vjetar do druge bove gdje smo prešli u vodstvo koje nismo ispuštali do cilja.

Drugi plov počeo je uz dosta vike i traženja “mora”, mi smo se u toj gugnuli dobro snašli i startali smo odlično, te u vodeću poziciju prelazimo već dvadesetak metara nakon startne crte. Ovaj plov odjedrili smo bez većih grešaka tako da prvo mjesto nije dolazilo u pitanje.

Iako je vjetra taj dan bilo malo, bilo ga je dovoljno za maksimalnu brzinu od 5.5 čvorova pod spinakerom. Napomenuo bih da se može zaključiti da je u ovoj regati naš brod bio dosta iznad konkurencije tako da smo bez većih problema dobili oba plova.

Ovogodišnja sezona “Zagorje Expressa” dobro je počela, dva nastupa na regatama – dvije pobjede, nadamo se da će se takav dobar trend nastaviti i u predstojećim nadmetanjima.

Posada:

Kova – skipper, Tonči – bowman, Jela – pitman, Tomica – jib trimmer, Mario – mastman

Mario

- 23:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #
20.05.2005., petak
21-22.5: Lovranska regata krstaša u organizaciji JK Istra Lovran (IMS OPEN)

Ekipa je krenula lagano prema moru ;) rezultati u ponedjeljak!
- 15:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #
19.05.2005., četvrtak
Bilo bi u redu prvo staviti sliku broda?

Zagorje-Express ime je broda, nastalog u jednom dvorištu prije 2 godine. Više detalja o brodu, gradnji, ekipi na:
Kova-Sailing Team

Kako smo prošli na prvoj ovogodišnjoj regati?
Regatu je organizirao JK Flumen iz Rijeke u Omišlju, jednom prekrasnom mjestu na Krku sa zanimljivim starim gradom na uzvisini. Nažalost netko se davno sjetio unakaziti okoliš sa naftnim postrojenjima i tankerskom lukom. Šteta :( Nadam se da će se netko jednom u budućnosti odlučiti ukloniti to što nikako ne pripada u ovaj kraj.
Vratimo se na regatu: stigli smo u petak na Krk, polako pripremali brod, pao mi je vijak od letvice na jedru u more, onda sam u subotu ujutro skočio u prehladno more i odustao od pokušaja izrona (treba me biti sram). Ali! Zahvaljujući Darku saznao za dućan u Kostreni, odjurio tamo i nabavio zamjenski vijak. Stigao taman pola sata prije početka regate u Omišalj. Okupilo se oko 16-18 brodova na regati.

Ova regata trebala je biti prvo okupljanje nove ekipe, lagani trening, slaganje pozicija na brodu, ali teško je trenirati na regati :) Prvi dan se jedrila navigacija.
Uz začuđujuće malo galame nakon kratkog vremena probili smo se do drugog mjesta. Nakon nagle promjene smjera vjetra ispod mosta, brzo smo spustili spinaker, zadržali drugo mjesto i uskoro se probili na prvo mjesto ... ali :( poslije nekoliko grešaka i odlazaka na krivu stranu završili smo na kraju mislim peti ukupno i prvi u grupi.

Nedjelja :)
Održano je samo jedno štap jedrenje, vjetar je jednostavno na kraju stao. Startali dosta dobro, okrenuli bovu uz vjetar treći, slijedeću niz vjetar drugi i onda jedino mi i još jedna jedrilica otišli na lijevu stranu polja, dočekali promjenu smjera vjetra i uvjerljivo okrenuli bovu uz vjetar prvi. Na kraju smo za dlaku prvi ušli u cilj ispred Konica-Minolte.

Prošao jedan super vikend, vidjeli smo što sve na brodu treba mijenjati, tko se kako snalazi i polako se planiraju slijedeće regate.
Brod je brz, s lakoćom smo prolazili kraj brodova kao Marine 36 Sport, modificiranog Firsta 40.7 (PMC), itd.

Regatu odjedrili:
Kova - skipper, Tonči - bowman, Majstor - pitman, Mario - mastman, Štibra - jib trimmer

- 22:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #
16.05.2005., ponedjeljak
Prvi ovogodišnji nastup: 14-15.5. Regata krstaša JK Flumen u Omišlju

Na prvom nastupu ove sezone ostvarili smo prvo mjesto u klasi i ukupnu pobjedu u štap jedrenju drugog dana.

Uskoro slike i više detalja o nastupu.